- стану лічильника пакетів з фактичними даними (п. 6.7);
- інших допоміжних технічних даних.
3.6. На зображеннях (зображенні), що входять до складу пакету фактичних даних, має
відображатись текстова інформація, що дозволяє підтвердити дійсність параметрів і
визначити суть правопорушення, а саме: дата, час з розподільною здатністю до 0,01 с
та/або порядковий номер кадру, координати місця встановлення ВШ, значення
виміряної швидкості ЦТЗ, тощо.
3.7. ВШ повинен автоматично здійснювати заходи щодо збереження цілісності
інформації шляхом захисту від несанкціонованих дій, які можуть призвести до її
випадкової або умисної модифікації чи знищення і передати фактичні дані про
подію, що має ознаки порушення ПДР, відкритими каналами зв’язку до серверу
накопичення фактичних даних. Відповідність і достатність заходів щодо збереження
цілісності інформації повинна бути підтверджена експертним висновком ДССЗЗІ
(дивись розділ 6).
4. Забезпечення належної, достатньої і достовірної доказової базиФактичні дані про
обставини чи параметри руху/стоянки повинні бути належними, достатніми і достовірними
для цього одномірні одноцільові ВШ, що призначені для вимірювання швидкості лише
одного ЦТЗ і багатовимірні, багатоцільові ВШ, що призначені для вимірювання швидкостей
та/або координат кількох ЦТЗ одночасно повинні пройти оцінку відповідності цим
Спеціальним вимогам і вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів
вимірювальної техніки.
4.2. Для одномірних одноцільових ВШ налаштування кута зору камери, повинно
гарантувати, що в кадр потрапляє тільки один ЦТЗ. Якщо при вимірюванні в кадр
потрапляє декілька транспортних засобів, то таке вимірювання повинно ігноруватись
або на зображення ЦТЗ повинна бути нанесена мітка, що однозначно його
ідентифікує на тлі сусідніх транспортних засобів. Правомірність нанесення мітки на
зображення ЦТЗ повинна бути підтверджена інструментально.
4.3. Багатовимірні, багатоцільові ВШ повинні однозначно визначати швидкості та
положення у просторі ЦТЗ, що перетинають зону контролю у власній системі
координат та перераховувати їх у систему координат, пов’язану з дорогою та у
систему координат фото-відео зображення. На кадрах, що входять до пакету
фактичних даних, мають бути нанесені мітки, що позначають розміщення номерної
пластини ЦТЗ, швидкість якого вимірювана. Для кожного ЦТЗ має бути
сформований окремий пакет фактичних даних.
4.4. ВШ, що здійснюють фізичне вимірювання швидкості, повинні додатково
здійснювати оцінку швидкості ЦТЗ за даними фотовідеофіксації. Результати оцінки
мають бути наочними для безпосереднього доведення достовірності вимірювання
швидкості у суді. При перевищенні встановленого порогу відхилення результату
оцінки від результату первинного вимірювання швидкості, має бути діагностовано
несправність ВШ та отримані результати визнані недостовірними.
4.5. Для оцінки швидкості ЦТЗ з його треку мають бути обрані два опорні кадри, що
дозволяють достовірно оцінити зміщення ЦТЗ у просторі за період часу, що минув
між ними.
4.6. Обидва опорні кадри, які використовуються для оцінки швидкості ЦТЗ, мають бути
включені до складу пакету фактичних даних.
4.7. Інтервал часу між опорними кадрами
1
має бути не менше 0,5 с, а кількість кадрів з
зображенням ЦТЗ має бути не менше 10.
4.8. Максимально допустиме відносне відхилення інтервалу часу між двома сусідніми
кадрами має бути в границях ± 1 %.
4.9. При введенні в експлуатацію ВШ, з метою забезпечення можливості подальшого
контролю і, за необхідності, регулювання (юстування) положення фото/відеокамери
1
Рекомендовано встановлювати ВШ таким чином, щоб у полі зору камери знаходились орієнтири для
наочного визначення дистанції (елементи розмітки, бордюри, спеціально нанесені позначки, тощо).